Forum Sztuka Ogrodowa AR Strona G│ˇwna
Home - FAQ - Szukaj - U┐ytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci - Zaloguj
Moja wariacja Atkinsa jest z zalozenia krotkotrwala wiec mus

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sztuka Ogrodowa AR Strona G│ˇwna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
SztukMistrz



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 5:25, 09 Kwi 2014    Temat postu: Moja wariacja Atkinsa jest z zalozenia krotkotrwala wiec mus

Santana
[link widoczny dla zalogowanych]
Acha chc─Ö powiedzie─ç, ┼╝e jestem bardzo szczup┼éa przy wzro┼Ťcie 162 cm wa┼╝─Ö 45 kg -bez herbatek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja ostatnia ofiara us┼éysza┼éa g┼éo┼Ťny krzyk (niestety s─ůsiedzi te┼╝), kiedy stoj─ůc na krze┼Ťle usi┼éowa┼éam zat┼éuc j─ů w k─ůcie ┼éazienki - cud, ┼╝e w og├│le si─Ö odwa┼╝y┼éam to zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

zycze wytrwalosci i szybkich efektow [link widoczny dla zalogowanych] zabralas mi nick
Z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia je┼╝eli ju┼╝ to zach─Öcam do zaparzania i picia suszu Zi├│┼é Tybeta┼äskich ale tylko suszu i oryginalnych Tibetan Herbs. Zawsze po ─çwiczeniach rozci─ůgam dodakowo mi─Ö┼Ťnie, robi─Ö sk┼éony w bok, z obrotem i bez, ale nie s─ůdz─Ö by same te ─çwiczenia powodowa┼éy takie zakwasy na boczkach. , od 3 dni nie pij─Ö kawy - nie odczuwam takiej potrzeby - wcze┼Ťniej ka┼╝dy dzie┼ä zaczyna┼éam kaw─ů w ci─ůgu dnia oko┼éo czterech, mi─Öso r├│wnie┼╝ przestaje mi smakowa─ç. czyli rozumiem ze ten salon fryzjerski Cleopatra nie jest taki dobry?? sand-dep nie wiem dlaczego tak masz, g┼éod├│wk─Ö stosowa┼éam pierwszy raz, u mnie by┼éo dobrze wszystko pierwszy raz s┼éysz─Öo czym┼Ť takim. [link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanko: Jak narazie jest dobrze Mialam chwile zalamania ale staram si─Ö panowa─ç nad sob─ů My┼Ťle ze u Ciebie to bedzie bardziej skomplikowane bo trwa tak d┼éugo Moim zdaniem powinna┼Ť p├│j┼Ť─ç do psychologa Uwierz tabletki nie pomagaj─ů O tym trzeba pogada─ç Popatrz na psychologia.net.pl Dzis tam czytalam o zaburzeniach odchudzania Mo┼╝e tam znajdziesz co┼Ť co Ci pomoze Jestem dobrej mysli Pozdrawiam Nie mam w og├│le na nic czasu. Ja mam prawdopodobnie guzka p─Öcherzykowego. niestety nie uczynnych tylko ale i chamskich!!! up!!!!! wiecie co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No chyba ┼╝e tak to rozumiem tylko po co si─Ö wa┼╝y─ç przed i po ka┼╝dej lewatywie.
[link widoczny dla zalogowanych]
sprzedja w prawie kazdy mbiurze podrozy,an swietym marcinie pelno tego,tylko dolicza ci okolo 30 zl za lot w jedna strone,wiec po co przeplacac?
mo┼╝e wybierz si─Ö do lekarza?
Silikony, silikony, silikony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie robi─Ö reklamy tylko pisz─Ö o tym jakie s─ů inne mo┼╝liwo┼Ťci ni┼╝ chirurg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My im jeszcze pokazemy na co nas stac Troche Ci zazdroszcze Swiat w Polsce bo od kiedy zdalam sobie sprawe, ze przez najblizesze 6 miesiecy na pewo nie pojade do domu to jakos bardziej zaczelal tesknic...

Pierwszy raz i takie prze┼╝ycie :/ Ale teraz ju┼╝ chodz─Ö prywatnie, do super ginekologa, kt├│ry jest mi┼éy, zawsze rzuci jakim┼Ť ┼╝artem no i przede wszystkim profesjonalista... [link widoczny dla zalogowanych] przecie┼╝ to jest ogromna kwota!!!
Przedstawisz mu swoj─ů sytuacj─Ö i on Ci powie czy w Twoim przypadku mo┼╝esz stara─ç si─Ö o uniewa┼╝nienie czy lepiej od razu o rozw├│d. za to na tym zdj─Öciu wygl─ůda powalaj─ůco: moja pani doktor kazala mi nadal brac rudotel ale niewiem czy juz sie na niego nie uodpornilam . Cze┼Ť─ç dziewczyny! by┼éam dzi┼Ť u fryzjerki co do ┼Ťci─ůgania. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja moze troche nie na temat, ale czy jest Pani zainteresowana opraw─ů muzyczn─ů ┼Ťlubu? Ci─ůg┼ée k┼éotnie. juz sie nie martwie tak bardzo!sa ┼éadne czapki...teraz bedzie daszek pozniej zimowa.....heheheheheh jakos sie wrocic do wakacji nastepnych bede jakos moze wygladac Nie wiem ile mi spad┼éo dok┼éadnie bo wa┼╝e sie co 7 tab pierwsze wa┼╝enie to by┼éo -3kg. Ja mia┼éam por├│d rodzinny. pewnie to smieszne co napisze ale zastanawiam sie jak robia to indianie przeciez oni wogoile nie maja zarostu i to nidgy! Najpierw rozkrecaja caly aparat-to troszke nieprzyjemne jest, ppzniej te ciekie druty obcinaja przy samej nodze i wyciagaja je to boli najmniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgadzam si─Ö ┼╝e s─ů problemy z utrzymaniem ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
masa┼╝ rytmiczny

Bez zwierzat w domu typu pies, kot, (futerkowe)
[link widoczny dla zalogowanych]
Otworzy┼éam, powiedzia┼éam. b┼éedy j─Özykowe, ludzie na co dzien stosuja ubogie s┼éownictwa, kuchenna ┼éacine i jako┼Ť dogaduja sie.
Dziewczyny piszcie po jaki tabletkach uros┼éy wam piersi i jakich nie polecacie, bo przyty┼éy┼Ťcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ja poprosz─Ö o pomoc.
Po prostu mogłabym żyć bez napojów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz jutro raniutko wyjezdzam, wroce na poczatku stycznia, mysle, ze 7 lub 8.
Tam można wszystko na spokojnie przeczytać, jest opisane każde z rodzajów przedłużania.
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze te cwiczenia pomoga. [link widoczny dla zalogowanych] helena77 by┼éam u dr Su┼éowicz na ustach i faktycznie s─ů piekne.
hej chce sobie zalozyc paznokcie zelowe lub akrylowe tylko nie wiem ktore lepsze prosze o odp oki,papapapapa,wesola zabawa Bo to czeskie imi─Ö, m┼éotki, El┼╝bieta po czesku. najwa┼╝niejsza jest dieta, du┼╝o bia┼éka ma┼éo w─Öglowodan├│w i przede wszystki ─çwiczenia aerobowe a nie si┼éownia s─ů najlepsze na spalenie t┼éuszczu. Jest takie rzadko spotykane ... [link widoczny dla zalogowanych]
No wi─Öc id─Ö na dekoloryzacj─Ö. Le┼╝─ůc na stole, pod┼éanczali mnie pod rurki, w─Özyki, cewnik, naklejali na klatce plastry do t─Ötna i tp. pozdrawiam Julita nie poddawaj si─Ö tak ┼éatwo to taka pr├│ba si┼é, walka cia┼éa z psychik─ů.. Lewatywa nie tylko czy┼Ťci ale jest tak┼╝e metod─ů leczenia! Problemy problemami, du┼╝y biust i te sprawy;p Fajnie wiedzie─ç ze s─ů osoby kt├│re tez maja problem z tym ale ┼╝eby w moim wieku mie─ç 75D!? Te┼╝ miewam k┼éopoty ze snem i maj─ů one zwi─ůzek w┼éa┼Ťnie z depresj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale macie woln─ů wol─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ile kosztuje lewatywa???
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja swoja glodowke zaczelam 20 czerwca z waga 84,2 przy wzroscie 169. Masz racj─Ö pewnie nasze odwyki itp.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WCZE┼ÜNIEJ TAK NIE BY┼üO, NIE MAM D┼üUGICH W┼üOS├ôW BO TYLKO DO LINI ┼╗UCHWY ALE ZAPUSZCZAM I JE┼ÜLI TERAZ NIE MAM Z NIMI PROBLEMU TO JU┼╗ NIE B─śD─ś MIA┼üA BO NAJGORSZE ZA MN─ä...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lipids. [link widoczny dla zalogowanych] A co ona tam pisze w tej Nowej diecie Atkinsa - ┼╝e kofeina nie wytr─ůca z ketozy?
Wi─Öcej nic takiego nie mia┼éam. [link widoczny dla zalogowanych] rt=3870 sikam bezpo┼Ťrednio do s┼éoika, zakrecam s┼éoik i odk┼éadam na p├│┼ék─Ö. Nie, no, nie przesadzaj. No my┼Ťla┼éam, ┼╝e zwymiotuj─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
;/ Tak mnie boli ze o ma┼éo co ju┼╝ si─Ö nie wyka┼äczam. Pojde za Twoja rada i na pewno zwieksze czestotliwosc robienia lewatyw. ryz ma duzo w├ęglowodanow Bella ; Matko Kochana na allegro opis jest ┼╝e to 500z┼é kosztuje przez 2 mce, i du┼╝o i ma┼éo S┼éysza┼éam te┼╝, ┼╝e w tym jest ca┼ékiem spora wyprawka i znieczulenie zewop.- w sumie nie tak strasznie du┼╝o wychodzi. Na te dwa dni odstawi┼éam tabletki bo strasznie mnie bola┼éa g┼éowa a musia┼éam jasno mysle─ç na kolokwiach...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo m─ůdre s┼éowa!!!
N
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sztuka Ogrodowa AR Strona G│ˇwna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island